Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

AluInterface

AluInterface on sähköisen tiedonsiirron palvelu

Suosimme tilaustenkäsittelyssä ohjelmistopohjaista menetelmää. Esittelemme tällä sivulla tilaustenkäsittelyn rajapintojamme.

Alumiiniprofiilien tilaamiseen meillä Mäkelä Alulla on käytössä asiakkaiden omiin toiminnanohjausjärjestelmiin (ERP) integroitava AluInterface-palvelu. Palvelun käyttö helpottaa ja nopeuttaa alumiiniprofiilien tilaamista, kun tilaukset ohjautuvat toiminnanohjausjärjestelmän tiedoilla. AluInterface-palvelun kautta siirtyvä tilaustieto nopeuttaa tilaustenkäsittelyä huomattavasti. Tietojen automaattinen siirto eri järjestelmien välillä on paitsi laadukkaampaa myös virheettömämpää kuin manuaalinen käsittely. Palvelu mahdollistaa asiakkaan työjonon mukaiset toimitukset, kun rajapinnan kautta pystytään välittämään asiakkaan tarpeen mukaisia tietoja sujuvasti.

 

Tilaustenkäsittelyn rajapinnat

Palvelun käyttöönoton prosessi

Kun otat käyttöön AluInterfacen, teemme ensin alkukartoituksen varmistaaksemme, jotta järjestelmämme ovat yhteensopivia. Järjestelmäänne saatetaan tarvittaessa joutua hieman mukauttamaan yhteensopivaksi tilausrajapinnan kanssa.

Tämän jälkeen testaamme rajapinnan toimivuuden ja sen, että tilaustieto varmasti välittyy järjestelmästänne AluInterfaceen ja sitä kautta ohjelmalliseen tilaustenkäsittelyymme. Kun kaikki toimii, on palvelu valmis käyttöön.

AluInterface soveltuu parhaiten suurille tilausrivimäärille, mutta se on mahdollista ottaa käyttöön myös pienempien rivimäärien osalta, mikäli vain tiedot pystytään välittämään meille ennakkoon määritellyssä sanomamuodossa.

Vaihtoehtoinen tilausmenetelmä: AluTilauspohja

Asiakkaille, joilla ei ole käytössään toiminnanohjausjärjestelmää tai jotka tilaavat pieniä tai satunnaisia eriä meillä on käytössä tilauslomake. Tilauslomakkeella tulevat tilaustiedot säästävät huomattavasti aikaa verrattuna siihen, että tilaus tehtäisiin sähköpostilla tai puhelimessa. Usein sähköpostitilauksista myös puuttuu tarvittavia tietoja ja tilauslomakkeemme ohjaa antamaan kaikki tarvittavat tiedot kerralla. Lomakkeeltamme tilausdataa on mahdollista kääntää sähköiseksi tilaustenkäsittelyssämme jo osittain käytössä olevan ohjelmistorobotiikan avulla.

Aina kun tilaukset joudutaan käsittelemään manuaalisesti, tilauksen siirtyminen tuotantoon käy hitaammin ja samalla virheiden mahdollisuus on suurempi. Lomakkeen avulla sen sijaan saamme kaiken tarvittavan tiedon ja pystymme muuntamaan tietoja omaan järjestelmäämme.

Siirry sähköiseen tilausmenetelmään

Toivomme, että asiakkaat hyödyntäisivät sähköisiä tilauspalveluitamme mahdollisimman paljon. Tilauspohjaa käyttämällä varmistamme, että kaikki tarvittavat tiedot ovat tilauksessa mukana. Parhaiten itselle sopivaa tilausmallia voi kartoittaa oman myyjän kanssa.

 

Ota yhteyttä

    Kysy, kerro, pyydä tarjousta tai ehdota tapaamista!